No sense Feedback



Un anunci creador d’expectatives al límit

Mercedes Benz, una marca consolidada dintre del món dels automòbils ha fet darrerament una aparició estel·lar a les nostres pantalles de televisió. L’anunci que porta “The best or nothing” com a eslògan reflexa uns atributs de marca que fan convèncer al telespectador de que la marca de cotxe amb més capacitat d’innovació és Mercedes.

L’anunci per si sol segurament desperta la curiositat de molts que estem cansats de veure el mateix estil d’spot en totes les marques. Se’ns presenta una història entranyable on es mostra l’inici del procés de creació mitjançant un somni. El geni vol que el deixin dormir per somiar en les noves versions de Mercedes.

Si sou una mica curiosos i voleu repetir l’experiència de veure l’anunci, el web de la marca ens ho posa molt fàcil. L’spot s’acompanya de breus entrevistes a responsables de les diverses àrees de l’empresa. Tot aquest “mix” d’elements de comunicació transmeten atributs que ajuden a reafirmar una bona marca i a posicionar-la:

– Compromís amb la societat per fer de Mercedes un cotxe immillorable

– Innovació per adaptar-se als canvis i prosperar tant en disseny com en motor

– Competitivitat per ser líders

– Respecte al medi ambient per evitar al màxim possible les emissions de CO2

– Esperit de superació per reinventar-se constantment

– Bellesa en el disseny per fer-lo atractiu

Tot això a la ment del consumidor es tradueix en:

– Eficàcia

– Confiança en la marca

– Seguretat en la conducció

O el que és el mateix, un seguit de beneficis que donen valor a la marca. Fer de la conducció d’un Mercedes una experiència, que té l’origen en la personalitat de marca creada per la companyia, és el que intenten vendre en aquest anunci.

Tenen clar que qui provi un Mercedes no n’ha de quedar decebut, per això ens creen unes expectatives molt elevades equiparables amb el preu d’un cotxe d’aquestes característiques. No tothom podem gaudir d’un Mercedes, però sí del que per mi és bona publicitat.


Trackbacks & Pingbacks

Comentaris

  1. * Javi says:

    La veritat es que la marca Mercedes (Dailmier) sempre s’ha carateritzat per l’innovació. Ha sigut la pionera en moltes coses que avui dia ya porten tots els cotxes. Ha sigut la primera en posar la tecnología i ser-hi al cap damunt a l’actualitat.

    | Respon Publicat 5 years, 10 months ago
  2. * Javi says:

    Anuncio de Audi en el muestra como ahora los malos elegirian Audi.

    | Respon Publicat 5 years, 10 months ago


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: