No sense Feedback



Sostenidors virals

Últimament haureu rebut un missatge a Facebook on algun dels vostres contactes us animava a posar el color del vostre sostenidor a l’estat. Moltes usuàries d’aquesta xarxa social van actualitzar els seus estats i els colors van començar a fer acte de presència. La participació entre les dones ha estat bastant elevada i pel que es veu els perfils estaven plens de coloraines i estampats.

Aquest missatge és un viral a favor de la lluita contra el càncer, però molts asseguren que l’spam és el seu origen. Incertesa, ningú sap d’on ha sorgit! Però el que sí és clar és que ha tingut un gran èxit viral i a Facebook ja existeixen més de 400 grups a favor de la iniciativa, molts d’ells ja compten amb el recolzament de diverses associacions dedicades al càncer de mama.

Personalment, crec que el fet de prohibir la participació dels homes l’ha fet encara més exitosa. De fet, també es proposava que el missatge fos transmès de forma “secreta” entre les dones perquè tots els usuaris de Facebook es quedessin sorpresos i es preguntessin què eren tants colors.

Això sí, la resposta masculina no s’ha fet esperar. “Tengo envidia de ellas y pongo el color de mis calzoncillos” ha estat el missatge difós entre ells.

Saber o no l’origen no és el que més ha de preocupar; el que sí ens ha d’importar és veure com amb una acció tan senzilla com un missatge a Facebook pot donar tants tombs per la xarxa i tenir èxit. Per què dic èxit? Pel simple fet que no s’ha mostrat com una cadena d’aquelles tan pesades les quals si no les reenvies tindràs 158 anys de mala sort. Ser diferent i picar l’ullet a totes l’usuàries de Facebook ha fet que la participació fos alta i tingués el resultat d’una gran ona expansiva.


Trackbacks & Pingbacks

Comentaris

  1. * @esteveg says:

    doncs ho trobo molt divertit! i per una bona causa

    | Respon Publicat 6 years, 10 months ago
  2. * albacortada says:

    divertit i a més funciona! moltes campanyes es comencen a plantejar des del màrqueting viral😉 merci pel comment!

    | Respon Publicat 6 years, 10 months ago
  3. * danigamez says:

    esperem que aquesta acció serveixi per alguna cosa. ara bé, em sembla que les persones/dones que pateixen un càncer de mama necessiten alguna cosa més que dir si porto sostenidors negres o liles.

    no va malament però recordem que no s’ha de perdre de vista que un dels somriures que hem tingut posant negre al mur del FB, es pot convertir en una llàgrima d’aquí a uns anys.

    calen diners i sobretot, que la gent sigui conscient que a la mínima que tingui dubtes vagi al metge. és molt important agafar el tumor a temps perquè el tractament posterior sigui molt més efectiu

    ja disculpareu el pessimisme però és el que hi ha

    | Respon Publicat 6 years, 10 months ago
    • * albacortada says:

      merci Dani!! però jo no en diria pessimisme, sinó realisme. són moltes les dones que es troben en aquesta situació. i espero que mai es converteixi en una llàgrima cada color que molts han escrit! potser s’ha tractat el tema d’una manera frívola. no dic que no. això sí, si l’objectiu era ser viral, ho ha aconseguit. tan de bo fos viral que tothom pogués detectar-se el tumor a temps!!!

      gràcies per llegir-me!!🙂

      | Respon Publicat 6 years, 10 months ago
  4. * Marcos says:

    Dani, Alba,

    Tornem a lo de sempre.

    D’acord, una campanya o acció molt viral, però on la gent no ha gastat un duro… llavors, ¿Qué es guanya?

    Com diu en Dani, del reconeixement no es treuen diners, ni s’investiga, ni es cura.

    Alba, apart d’això, molt bon post i un molt bon anàlisi de els esdeveniments repecte a aquesta acció.

    | Respon Publicat 6 years, 10 months ago
    • * albacortada says:

      Gràcies Marcos! Tan de bo tot es pogués solucionar amb un missatge viral…

      | Respon Publicat 6 years, 10 months ago


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: